Köpa diffusor till intern blixt

Ursäkta min totala brist på inspiration, det blev en blomma. Pågrund av speciellt jobb och stress inför diverse saker så är jag ganska inaktiv på bloggen men jag lovar att det ska åtgärdas så fort det går. Jag tror aldrig att jag kommer gilla att jobba att studera däremot gillar jag mycket, känns inte alls lika tyngande.

Jag räknar ner dagarna tills mina två veckor ledigt. 7 arbetsdagar kvar ^^.

Har bestämt mig för att köpa lite små saker till kameran också, ska köpa en diffusor till den interna blixten i Nikon d40, har läst att det ska vara bra och eftersom jag inte har en extern blixt och att det är smidigt att bara använda den interna blixten så tycker jag att det är värt att satsa på. Det känns kanske lite budget aktigt men det är precis vad det är också. Jag kommer beställa från http://www.kaffebrus.nu/ speciellt för att de har fraktfritt inom Sverige. Funderar sedan på att köpa en rengöringspenna till kameran men det blir ett senare problem. Är ni nyfiken på diffusorn jag ska köpa så kan ni klicka här: diffusor. Ska beställa den imorgon och förhoppningsvis kommer den nästa vecka. Jag hoppas det blir bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0