förslag?

Har någon förslag eller knep på trevliga/mysiga kvällsaktiviteter för en person som man kan ta till när man absolut inte vill gå och lägga sig? Behöver alla förslag jag kan få, för jag är för det mesta ovillig att gå och lägga mig.

Har umgåtts med min bandkamrat i princip hela dagen. Vi har sett på TV. Viasat Nature, typ. Så nu kan jag det mesta om savannens olika antilopsorter och fiskars färgseende. Framåt kvällen tog vi oss i kragen, gick på fik och hyrde skräckfilm, Martyrs. Bland det konstigaste och mest skrämmande jag sett i skräckfilmsväg, måste erkänna att den på något vis är sevärd trots att jag och min kamrat skakade hand på att aldrig mer se en fransk skräckfilm.

NIKON D80 + 18-135 mm + fjärrutlösare

HTTP://MYSPACE.COM/JMKKNUBBLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0